A magia di i jigs di metallo

MAGINE chì site in un'isula deserta cù assai pesci, è avete permessu di piglià solu una esche.Chì saria ?A prima cosa chì mi vene in testa hè un lure di casting di metallo.Perchè?Perchè questi lure apparentemente simplici sò custruiti per catturà pesci.Sò incredibbilmente versatili cù parechje spezie disposti à piglià.Sò ancu versatili quandu si tratta di tecniche è di ricuperazione è di u territoriu induve sò pescati.

The-magic-of-metal-jigs-1

Cos'è un jig lure?

Ci sò parechje tecniche di pesca populari praticate da i pescatori, è u jigging hè unu di i più populari.Sta tecnica versatile pò esse praticata sia in acqua salata sia in acqua dolce.

Per tutti quelli chì si dumandanu - chì hè u jigging in a pesca?

Jigging hè una tecnica di pesca induve l'anguli utilizanu jig baits è attrae i pesci cù a maiò parte di u muvimentu verticali, jerky, di l'esca.

U jig lure funziona?

L'esca metallica attrae parechje spezie diverse.In u sudu sò dinamite nantu à i pesci cum'è u sartu, u salmone, i re, u bonito, u tonnu è più.Più à u nordu, ogni tipu di spezie predatori manghjanu un jig lure.Sgombri, tonni, carangi è una mansa di spezie tutti li trovanu irresistibili.

Ùn sò micca solu i pesci d'acqua salata chì trovanu l'attrazione di jig dura à ricusà.In u frescu, trota, redfin è a maiò parte di i nativi marchjà un lure di jig di metallu ben presentatu.Sò veramente l'attrazione per tutte e spezie.

Tipu di lure jig?

Ci sò parechje varietà di jigs.Certi sò magre, altri sò grassi, certi sò morti dritti, mentri àutri, cum'è l'esca Bumper Bar, presentanu una curva di forma.Tutti travaglianu è si tratta di sceglie unu secondu a spezia chì perseguite.Questi esche funzionanu in una varietà di velocità è annantu à l'anni anu cuntatu un numeru stupente di pesci in u mondu sanu.

Cunclusioni

1.Com'è unu di l'esca più simplice è basi, jig lure pò esse fattu in parechji pesi.Questu significa chì u scopu di l'applicazione di u jig lure hè stupente.Hè specificamente riflessu in a prufundità di l'acqua di l'applicazione - s'ellu hè 5 metri o 500 metri di prufundità di l'acqua, u jig lure pò esse usatu, ma altri lures sò assai difficiuli.
U pesciu hè veramente assai simplice, è a manera più diretta di catturà hè di mette l'esca à a so bocca.In ogni casu, tutti i tipi di pesci in u mare ùn sò micca tutti in a listessa capa d'acqua, è ancu un tipu di pesci ùn hè micca necessariamente vive in una capa d'acqua per tuttu u ghjornu (cum'è lu barbu).Dunque, s'ellu ci hè un esca chì pò catturà ogni tipu di strati d'acqua, deve esse universale è attrattiva.
Aghju summatu a currispundenza di "pesu-prufundità" cum'è - attaccu strata.A strata di attaccu di u jig lure hè assai estensiva!

2.U materiale di jig lure hè spessu metallu, chì hà una forte plasticità, hè assai còmuda di fabricazione è pò esse fatta in diverse dimensioni è forme.Questu significa chì u disignu di u jig di metallu hè estremamente liberu, simplice è sempre cambiante, è pò esse cuncepitu in una manera mirata, chì porta una ricchezza di prudutti per i ghjucatori à aduprà, è diversi jig lure anu e so caratteristiche.
Diverse forme di jig lure anu diverse posture in l'acqua.In più, a maiò parte di l'esche in a natura ponu s'appoghjanu nantu à u disignu di jig lure per ottene l'effettu di "mimetismo".

3. U jig lure hè sfarente da ogni tipu di esca (cum'è Minnow, Popper, Crank baits, Pencil), jig lure stessu ùn hà micca una postura di natation distinta, è a postura di natatione di u jig lure pò esse affissata attraversu attivamente operatu. da u ghjucatore.Questu hè un modu assai attraente per ghjucà, espansione è assorbe u sviluppu.
U stratu di attaccu hè estensivu, a forma hè diversa, è l'operazione hè cambiante.Questa hè a basa nantu à quale a pesca di lure jig pò esse indipendente.
"U fundamentu hè ancu cambiante".Questa hè a "filusufìa" di a pesca di lure jig.


Tempu di posta: 08-08-2022