Gancio di pesca

1.Comu si chjama un ganciu di pesca ?

L'amo o l'amo di pisci hè un strumentu per catturà i pesci, sia impalenduli in bocca o, più raramente, sbattendu u corpu di u pesciu.

Ogni parte di un ganciu di pesca hà un nome.Questu aiuta à e persone à descriverà ciò chì face un ganciu speciale, è ciò chì l'utilizanu.Eccu un brevi spartimentu di ognunu:
● Ochju : l'anellu chì attache l'amo à un esca o à una linea.
● Shank: U listessu cum'è a gola, ma nantu à a punta smussata.
● Bend: Induve u ganciu curve torna nantu à ellu stessu.
● Gola : A rùbbrica di u ganciu chì corre da u puntu.
● Barb : Una punta in daretu chì impedisce à l'unmu di svià.
● Puntu : U morsu tagliente chì trapassa a bocca di u pesciu.
● Gap / Gape: A distanza trà a gola è u stincu.

hook-1

Fora di tutte queste parti, quelli cù e variità più specifiche sò u puntu è l'ochju.

1) Tipi di Hook Point

Questu hè u fini cummerciale di tutta a vostra configurazione.Hè a diffarenza trà una cunnessione solida è un quasi miss.I cinque punti più cumuni sò i seguenti.

● Punta di l'agulla: a punta di l'agulla s'affuce un pocu versu u stincu.Sò pensati per perforare facilmente, è per causà danni minimi una volta passati.Questu mantene a fossa chjuca, riducendu u dannu à u pesciu è facendu più difficiuli di scaccià u ganciu.
● Spear point: Questu hè u puntu più cumuni è un grande all-rounder.I punti di lancia corre direttamente da a gola, dendu una penetrazione decente è danni limitati à i pesci.Sò ancu più faciuli di sharpen chì varietà più elaborate.
● Rolled in point: Rolled in punti pierce deeply with the minimum amount of pressure.A punta face versu l'ochju di u ganciu, mantenendu a vostra forza direttamente in linea cù u so percorsu attraversu a bocca di un pesciu.Sò perfetti per i pesci chì sbattulanu quandu sò purtati à a barca.
● Puntu cavu: I ganci à punta cavu anu una punta curvata chì curve finu à u barb.Taglianu i pesci à bocca morbida è si fermanu in u locu una volta chì sò quì.In ogni casu, ponu fà mette u ganciu assai più difficiuli nantu à e spezie più duru.
● Puntu di punta di u cuteddu: affilatu da i dui lati è puntatu luntanu da u stincu, sò fatti per una penetrazione massima.U prublema cù i punti di punta di u cuteddu hè chì causanu assai danni à i pesci.

hook-2

2) Tipi di Hook Eye

U più cumuni hè un ochju anellu simplice.Hè faciule di filà in linea è travaglia cù una varietà di nodi.Per i pesci più grossi, i pescatori utilizanu normalment un ochju brasatu - un ciclu sigillatu chjusu cù u metale fusu.Brazing un ganciu impedisce chì si piega o si rompe durante a lotta.Infine, i ganci à ochju di l'agulla sò ideali per a pesca cù l'esca.Pudete infilà tuttu u ganciu à traversu u pesciu esca facilmente, cum'è una agulla di cucitura.
Ci hè ancu un coppiu d'ochji chì avete aduprà solu cù tecniche di pesca specifiche.I pescatori di a mosca secca ghjuranu per un ochju affucatu, chì hè più slender versu a fine di u ciclu.Questu mantene u pesu, aiutendu a mosca float bè.À l'altra estremità di a scala, un ochju looped dà à e mosche umide un pocu più pesu.Permette ancu di fà a mosca più creativa cù i so disinni.

image3

2.Tipi di ganci di pesca

image4

1) Gancio per esca
Siccomu l'esca vene in diverse dimensioni è lunghezze, ci sò ancu parechji stili diffirenti di ganci.L'anci di l'esca spessu anu barbs supplementari nantu à u stincu di u ganciu è ancu in l'area di curvatura.Questi barbs supplementari aiutanu à mantene l'esca nantu à l'amo (per esempiu, verme squirming).

image5

2)Hook Treble
"Treble" chì significa custituitu di 3 ganci (parti), aka.3 curve è punta à questu.Questi 3 ami furniscenu una eccellente copertura di morsi per a pesca di esche artificiali cum'è crankbaits, spinners, topwater, è ancu per attaccà esche (per esempiu, trolling per salmone, trota, muschi, ecc.U ganciu Treble hè assai dinamicu è efficace à mantene u pesciu, postu chì spessu pò esse più di un ganciu in a bocca di i pesci.

image6

3)Circle Hook
Hè un ganciu di forma circular cù una punta affilata.A forma spessu assicura chì u puntu di u ganciu s'appoghja solu nantu à una superficia esposta, chì hè tipicamenti in l'angulu di a bocca di pesci.U pesciu spessu s'appoghjanu, cusì ùn avete micca bisognu di assai (o qualsiasi) di un set di ganci.Un altru prufessore nantu à l'hook di u circulu hè chì spessu ùn hè micca inghiottitu da u pesciu, chì aumenta assai a rata di mortalità.

image7

4)Octopus Hook
Hanu un stincu curtu cù una seccione ligeramente più bassa più larga di l'anmu mediu di l'esca o J-hook.In ogni casu, a so larghezza di gap ùn deve esse cunfundita cù i ganci di gap largu.U puntu di l'ochju luntanu da u puntu di u ganciu, questu hè l'ideale per attaccà i nodi di loop d'ova chì sò fantastichi per mantene u filatu, l'esca, etc. Aduprate questi ganci per una varietà di spezie tipicamente cù bocche più chjuche, per esempiu Salmon, Steelhead è Trout.

image8

5) Siwash Hook
Questi ganci longhi sò un'ottima alternativa à l'ami treble per diversi esche di pesca (per esempiu, spinners, cucchiai, etc.).Questi ganci di rimpiazzamentu pò esse ubligatoriu per i corpi d'acqua specifichi chì ùn permettenu micca più di 1 ganciu (verificate sempre i vostri regulamenti).Unu di i più grandi prufessiunali di u Siwash hook hè a mancanza di snags in l'acqua di foglia più pesante cum'è u vostru solu trattatu cù 1 ganciu versus 3. Un altru prufessore hè ridutta u risicu è dannu à u pesciu cum'è avete solu tiratu fora 1 ganciu (in particulare intornu). l'area branchia riduce i tassi di mortalità).In più di menu risicu per u pesciu, ci hè ancu menu risicu per sè stessu, postu chì l'anci tripli ponu ancu facilmente chjappà nantu à sè stessu quandu si tiranu o trattanu cù u pesciu.

image9

6) Ganciu di vermi
Ci hè parechje scelte quandu si tratta di ganci di vermi;ponderatu, largu gap, gap extra largu, ochji sfarente, etc. I aduprà questi più spessu quandu pesca per spezie bocca più grande cum'è Bass è aduprà per setups esca plastica, p.e. Texas rig.I ganci di vermi in generale anu un spaziu più largu chì furnisce un spaziu trà l'ochju è u puntu di u ganciu per pudè mantene questi grandi vermi di plastica, tubi, senkos, criature, etc.

image10

7)Ganciu di Jig
Questi ganci jig sò usati per fà ganci jighead ponderati (vede diagramma di ganci Round Jighead, Shaky Worm Jighead, etc.).Jig molds sò utilizati per questi cumpunenti di pesu aghjuntu à i ganci jig, chì spessu venenu in parechji pesi diffirenti chì sò spessu detallati in ounces (per esempiu 1/4 oz 1/2 oz, 3/4 oz, etc.).U jig hook hè fundamentu per tante opzioni di esche diverse chì vedete oghje nantu à i scaffali di l'attrezzi.

3.Fishing Hook Sizes

E dimensioni di i ganci partenu da 1 è 1/0.E dimensioni seguite da un zero, sò pronunzianu "aughts".

Taglie cù '/0' dopu à elli cresce in grandezza cum'è u numeru aumenta, mentre chì e dimensioni senza un cero dopu à elli diminuiscenu in grandezza cum'è u numeru cresce.

Cusì, per esempiu, una taglia 3/0 hè più grande di una 2/0, chì ellu stessu hè più grande ca una taglia 1/0.Un ganciu di taglia 3 hè più chjuca di una taglia 2, chì hè più chjuca di una taglia 1.

image11

4.How sapete se un ganciu hè bonu?

Un bon ganciu deve esse forte, duru è sharp.

1)Punta puntata di qualità è resistente à l'opacità: questu pò eliminà a necessità di affilatura frequente.

2)Forte ma flessibile: per permette à l'amo di dà abbastanza per impedisce di rompe o strappa da a bocca di u pesciu.

5.How si pò dì si un ganciu hè abbastanza sharp?

Ci hè un modu faciule per determinà se un ganciu hè sharp.Gently disegna a punta di u ganciu à traversu una unghje.Se u puntu scava è lascia una marca, hè sharp.Se u ganciu ùn lascia micca una marca o ùn scavà micca, deve esse affilatu.

6.How sceglie un ganciu?

1) A caratteristica più impurtante di un ganciu di pisci hè a so dimensione.Sì un ganciu hè troppu grande, un pesciu più chjucu ùn puderà micca mette in bocca.Senterete ch'ellu colpi, ma più chè prubabilmente finiscinu solu cù un ganciu spogliatu di a so esca.Se un ganciu hè troppu chjucu, un pesciu più grande puderia inghjustà sanu sanu.Allora, a dimensione di u ganciu deve esse sempre currisponde à a dimensione di a vostra esca sempre chì hè pussibule. In ogni casu, i ganci più chjuchi sò più faciuli di mette, affettati menu da a corrente, ponu scaccià più luntanu, è pudete catturà pesci chjuchi o grandi.Hè cunsigliatu di coglie un ganciu chì si mette facilmente in bocca di un pesciu, specificu à l'spezie per a pesca.

2) Per selezziunà un ganciu di pesca di qualità, deve esse attentu à i punti 3.

1.Hook Point And Barb
A punta di l'amo deve esse moderatamente curbata è affilata perchè agisce per perforare a bocca di u pesciu.L'angolo moderatu significa chì ci deve esse una curvatura verticale o ligeramente in l'internu à longu u ganciu, è a curvatura ùn deve esse troppu grande, è u puntu di u ganciu hè forte è affucatu.I pezzi Sharp ùn deve esse troppu longu, longu è faciule da rompe;micca troppu cortu.Hè troppu cortu è blunt;l'angolo di camber ùn deve esse troppu grande, è a punta di u ganciu perfora a bocca di u pesciu cù un certu angolo di inclinazione, chì varieghja da 30 à 60 gradi.Barbs sò adattati per a durata di u ganciu.Perchè u barb hè longu, u pesciu ùn hè micca faciule per unhook, ma s'ellu hè troppu longu, ùn hè micca cunvenutu per piglià u ganciu.

2.Hook Coating
Verificate a superficia di u revestimentu di u ganciu, di solitu neru, argentu, marrone trè culori, ùn importa di quale culore, per esse luminosu, corpu di ganciu liscio, senza irregularità.

3. Forza è toughness
L'scelta di u ganciu hè forte è flessibile, chì hè a caratteristica principale di a qualità di u ganciu.Dunque, verificate a forza è a durezza di u ganciu quandu compra, senza teste di macchina, vista affidabile è manu o vise.U metudu hè: prima fighjate attentamente à a curvatura di u ganciu, u manicu di u ganciu hè uniformu in spessore, liscia è tonda, senza bavature, ferite, bumps o crepe, è dopu aduprate u pollice è l'indice per piegà è agganciate l'hookup è giù è manca. è ghjustu.Se ùn avete micca prublemi, pudete pruvà à tirà.I ganci chjuchi è mediani sò più sottili, a forza di trazione hè relativamente chjuca, è i dite ponu esse torciati.Fighjate se a punta di u ganciu o a porta di u ganciu hè deformata.S'ellu hè deformatu, u ganciu ùn hè micca abbastanza forte è a resistenza hè chjuca;s'ellu ùn hè mossa, o ligeramente mossa, indettendu bona qualità è alta endurance.


Tempu di posta: 08-06-2022